Födelsedagskort

Hejsan!
Blev raketverkstad härhemma för nån kväll sen. Sex nya barnkort blev det innan jag gav mig 😂 Nackdelen är väl att det är inte så många barn som fyller år det närmaste. 
På rymdkorten är det tänkt att det ska få plats namnet på den firade och ålder. 
 
Idag har jag varit på ett möte om ny daglig verksamhet. Kommer tyvärr inte komma någonstans på Kappahl och är väl inte superintresserad av mode heller även om det var kul att göra dom sysslor jag hade. 
Jag hoppas helt enkelt på något bättre :D 

Just idag vet i sjutton vad det är med mig. Jag är rädd att nån sjuka ska bryta ut. Håll tummarna för att jag ska slippa det är ni snälla! 😗

Har ett till inlägg jag tänkte dela snart men det får bli när datorn åker på.  
Ha're kanin! 
#1 - - Anonym:

Söta drakar och jättefina kort :)

Svar: Tack så mycket! Drakarna kommer ifrån panduro 😀
Millis

Till top