Kalas

Hej på er!
Hörde att jag var lite saknad här. Det värmer i hjärtat. Jag har inte mått toppen den senaste tiden och har mina anledningar att jag inte vill skriva här men vill ju ändå. :/ 
Det har varit en intensiv sommar hittills. Barnen har varit hemma några veckor och det har varit fullt ös. Vi har varit i Idre och på Furuviks djurpark bland annat. Nästa vecka är dom på fritids och jag ska jobba lite och göra det vanliga och veckan efter det blir det urkult med svärmor, svägerska och våra barn. 

Igår var vi och firade Josef som fyllde hela 11 år. Fattar inte hur det gick till 😂 
Vi fikade, åt och badade. Mysigt men intensivt det med. Kom hem kvart över åtta så dom kom i säng väldigt sent. 
Jag som vill ha lite egentid på kvällen stannade såklart uppe alldeles för länge i vanlig ordning. Snittat på 6 timmars sömn nu i några veckor. Jag är van med typ 10 timmar :/ 

Nu är jag på gästis så kanske kan sova lite mer..

Återkommer kanske med lite bilder ifrån Idre. Blev många fina. Dom flesta finns på Facebook men alla har ju inte det. 
Nu blir det snart tacos. Yammi!
Hejdå!
Till top