Long time no see

Hej på er!
Blir inte så mycket bloggande här 😛
Det är ju lite knöligt eftersom jag föredrar att blogga på datorn och då måste jag ta fram den, med allt vad det innebär. Stökigt där jag vill sitta, sladdar som ska sättas i och datorn ska ju upp från dataväskan. Och när jag fått upp allt det så vill jag ju gärna ha några bilder och de ligger ju på telefonen. Så då måste jag koppla ihop mobilen med datorn och föra över alla bilder och då blir det ett massivt sorteringsarbete innan jag blir klar med det.
Så ja ... Det blir inte så mycket.
 
Nu har jag iallafall datorn uppe och allt är frid och fröjd och jag kan passa på att skriva några rader.
Jag har haft en alldeles underbar sommar!! Fint väder, gott humör och mycket aktivitet.
Nu är det lite gråare igen och jag längtar framåt och bakåt samtidigt på något konstigt vis. Vill komma framåt och jobba, inte vara sjukskriven, sluta med mina mediciner, flytta till hus och ja. Ni fattar, att livet går någonstans.
Och bakåt, njuta av sommaren en gång till och behålla barnen små. Vill inte ha slösat bort den tiden på att gå och må dåligt 😕
 
 
Idag har vi varit hemma och skrotat hela dagen. Myst, lekt, spelat spel och ätit godis såklart. Det är ju lördag.
Imorgon är det dans för Linnea och sen har vi ingenting för oss på den dag heller. Ganska skönt för jag har så himlans ont i ryggen så vill inte göra så mycket ändå.
 
Just nu håller jag på att spela Heroes med Erik. Har hållit på hela kvällen. Vi blir så bitna så det är svårt att sluta. Borde ju faktiskt gå och sova!
 
Nu ska jag försöka avsluta det här så jag kan vakna imorgon när klockan ringer 😂
Gonatt på er!
Till top