Målning och föl

Toddeloo på er allihopa!
Nu har jag samlat lite ork att skriva ett inlägg tänker jag.
Har nu varit hemma ett tag och känner att jag börjar återgå till mina vanliga rutiner med träning, boendestöd och hämtning av ett av barnen iaf. Måendet är också bättre.
Jag har målat mycket dom senaste dagarna
 
Dessa två ur förtrollade skogen
 
Blev några spanska möss klar idag från boken Dagdrömmar
 
I söndags var jag och hälsade på syster och det nya fölet. Så himla gullig men helt tossig ^^ Den ville typ äta upp mig eller nåt :p
 
I helgen blir det fullt skubb. Dels så har Gabriels kompis Nils kalas på Leos och så har Linnea dansuppvisning.  Så det blir nog lite småstressigt. Måste ju åka till kupolen för att inhandla present åt nämnda födelsedagsbarn och kläder till nämnda uppvisning också.
Nu ska jag försöka knåpa ihop några kort. Eller förresten, ska lösa några fler korsord först så att jag kan skicka in lösningarna först så att jag hinner innan tiden går ut.
Ha det bra!
Till top