Sportlov

Ja sportlov har vi nu, hela familjen. Det har väl inte hänt sådär jättemycket. Vi är så himla sega. Erik sov till exempel till halv ett idag. Jag, superstressad för att vi inte gör något. Fast lite har vi ju gjort. Vi har lekt med kusiner, hälsat på mormor, pysslat och gått på bibblan. Småsaker men barnen verkar nöjda. Är ju inte direkt väder att vara ute och åka skidor och skridskor :(
Idag tyckte jag verkligen att det var dags att hitta på något riktigt så jag drog igång familjen och så åkte vi till Leos lekland. Simon och Algot följde också med.
Shit vad folk det var där när vi kom. Trodde inte att det skulle kännas så mycket men om det här är det värsta som blir så var det ändå helt okej. Det lugnade ner sig efter några timmar i alla fall.
Cykla är nog det dom tycker bäst om. Och att vara i skeppet.
 
Aargh!! Pirat-Gabriel
 
Fick utlopp för klätteraps-genen
 
Kasta mynt på mamma var tydligen kul :p
 
Nu ska jag fortsätta måla på räven jag håller på med. :)
Sen ska jag väl försöka hitta sängen nångång så jag orkar med morgondagen också.
Till top