Kommentarer ❤

Åh vad ni är underbara! Älskar att jag hade fått nya kommentarer när jag kikade in idag. Blev verkligen jätteglad!!! Och besöksmätaren hade skjutit ännu mera i höjden vilket också är kul att se. 

Idag har jag tagit en långpromenad i blåsten till vattenparken och runt. Vi höll på att få ett träd över oss för att det blåste så mycket.. Sen har jag mest chillat. Spelat lite spel med barnen och sådär, sen kom syster förbi med Algot så barnen lekte ute medans jag och Helena tog en match i maxi yatzy. Vem som vann var väl inte så viktigt ;) Fick en till match nu på kvällen mot Erik iaf och då vann jag.
Nu ska jag påta lite med bilden jag håller på med och sen ska jag sova. Imon blir jag själv med barnen hela dagen så vi får se vad det blir av den dagen. 
Så godnatt då! Och tack för att ni är så bäst!! 😗

Till top