Partylite

Hej på er!
Dagen började väldigt segt idag. Erik försökte väcka mig flera gånger runt halv 12 tiden, när det inte gick så tog han täcket till slut och sist men inte minst drog han ner mig på golvet. Då vaknade jag ;) Vi har bara en madrass på golvet så det var inget långt fall precis ;)
Jag hade tagit theralen igår och det blir en väldigt dåsig av därav denna långsovning. Fast det visste inte han. Han tyckte nog bara att jag var lat som sov halva dagen och han vet att jag inte gillar att sova bort hela dagarna så han gjorde sitt bästa.
Sen spela vi lite tvspel jag och barnen när Gabriel sluta skolan.
Klockan sex var det dags för ännu en partylite-visning så jag blev 500 kr fattigare ^^
 
Emmas skygga katt fick jag till och med ta kort på idag. Det är rekord. Annars brukar han springa in i sovrummet och gömma sig
Han låg kvar där trots allt folk. Utvecklingen går framåt.
 
Sen åkte jag till kupolen en sväng. Gäller att passa på när det inte är så mycket folk.
Var så shoppingsugen men hade inte så mycket tid. Det fick bli en runda in på panduro för klistermärken.
Några med baby-motiv och dessa som jag ska ha i/till kalendern:
 
Nu ska jag försöka måla klart bilden jag håller på med och lyssna på twilight. Är på sista boken nu. Älskar den serien och funderar på att se filmerna igen när jag lyssnat klart boken. Jag har läst dom i textform några gånger också. En på svenska och en på engelska tror jag.
Nu har jag såna koncentrationssvårigheter så jag klarar inte att läsa vanliga böcker och så tycker jag det är så skönt att jag kan göra någonting till när jag lyssnar som att måla, pärla eller öva på virka till exempel.
Nåja. Vi hörs!
Till top