Morgon

Godmorgon!

Har egentligen inte så mycket vettigt att skriva men fick lust att skriva ändå. Nu drar vardagen igång igen. Pajen (Erik) på arbete, barnen till dagis och förskoleklass och jag med mitt boendestöd. Morgnarna här brukar vara ganska högljudda och jobbiga och ändå brukar jag sova mig igenom det. Idag lät det väldigt lugnt och metodiskt och ändå vakna jag. Skumt. Nåja nu vet jag inte om jag ska vara vaken eller försöka somna om.  Målarböcker och spel på datorn drar i mig men jag vet att jag inte kommer orka hela dagen om jag går upp nu. Boendestöd kommer 10.30 och då ska jag vara pigg och laga mat. Kanske går att gå upp nu ändå. Jag gör det. Behöver duscha också. 
Tack för hjälpen ;) Behövde dividera lite ^_^ 

Gjorde klart årets första bild igår. Inte helt nöjd men den får duga. Nu tror jag att jag ska prova färgpennor istället

Till top