Leo

God afton!
Idag har vi busat järnet på Leos lekland hela familjen. Det märks helt klart att jag blivit bättre. För bara någon månad sen så hade jag nog hellre stannat hemma och låtit dom åka själva eller eventuellt ta med mig ett barn. Jag har dock fortfarande kort stubin och blir asirriterad när det är dags för av eller påklädning, fastsättning i bil och innan måltider. Förhoppningsvis blir det också bättre, om inte annat så blir ju barnen större men jag vill ju inte missa den här tiden när dom är små. Svårt det där.

Nåja, Leos och bilder. Vi hade jättekul och jag och Linnea åkte massor av rutschkanor. Speciellt den där man åker med ringar kändes det som att vi åkte tusen gånger :p
 
Och så såg vi Leo, men vi vågade inte kramas eller hälsa. Bara ta kort på håll. Han hade ju klor!!!
 
Red på tjurar gjorde vi
 
Och badade bollhav
 
Smög på zebror
 
Och hälsade på flodisarna
 
Och så skulle vi prompt upp på vulkanen men bara mamman som lyckades
Jag var helt förstörd efteråt, så skakig, så läskigt och det kändes som att en skulle trilla baklänges när en var på dom översta stegen. Men jag gjorde det!!! STOLT!!!
 
 
Så det var lite av min dag. Det händer ju faktiskt saker i livet även om det inte känns som det alltid. :)
Hur har er varit? Ja jag menar det. Skriv en novell i kommentarsfältet så blir jag super duper glad!! :D
Hej hopp!
 
Till top