Kort och magsjuka

Gokväll!
Verkar som att kvällsinlägg är min grej.
Idag har jag först tagit en lång härlig promenad och när jag kom hem från den så somnade jag i vanlig ordning. Verkar inte spela nån roll hur tidigt jag lägger mig, somnar ändå middag efter jag gjort mina morgonsysslor.
Det här var också dagen jag hämtar Gabriel tidigare från skolan så vi har hunnit en massa som han ville på eftermiddagen. Vi har läst ut en Lasse-Maja-bok, lekt med plus-plus och spelat spöktrappan tillsammans bland annat. Riktigt mysigt och jag längtar tills jag orkar ta hem även Linnea en dag.
Mitt mästerverk med plus-plus. Ska likna en blomma men Gabriel säger att det inte gör det ^^
 
Idag kom Linnea hem med magsjuka. Hon hade spytt på dagis precis när Erik skulle komma och hämta henne. Men inget har kommit upp sen hon kom hem i alla fall. Hon har i princip sovit sen hon kom hem så det blir nog en spännande morgon för oss imon...
 
Nu på kvällen har jag pysslat kort. Tre stycken hann det bli idag men ni får bara se ett ;)
 
Nu ska jag försöka pallra mig till sängen så att jag är redo för morgondagen. Jag väntar mig väl det värsta så kan det bara bli bättre :p
Godnatt!
Till top