Kalas

Godkväller!
Blev inget inlägg igår då jag var på fest hos en kompis. Eller fest och fest, en liten sammankomst skulle man väl kunna säga ;)
Trevligt var det iallafall.
På morgonen igår var jag och Gabriel på gympa. Nu har jag betalt så det är klart för oss att gå hela terminen så G är nöjd. Inga läskiga giraffer var det där heller :p
Idag har vi varit på kalas hos syster yster. Som vanligt var hon upp och ner:
 
Det var gott fika och av oss fick hon lite rosti mepal pryttlar.
När vi skulle åka hem hade det varit någon olycka på vägen så det var stopp. Som tur var fick vi veta det innan vi åkte så vi kunde ta en annan väg.
 
Imon bär det av till Ikea igen. Jag kan säkert hitta på nåt jag behöver igen. Vi var ju där ganska nyligen men då fick vi stressa igenom för vi hade en grej som skulle bytas och det tog sån tid.
 
Nu ska jag surfa nätet efter lite scrapbooking-grejer. Är ute efter en "på dopdagen"-stämpel bland annat men det är ju så dyr frakt överallt så jag blir lite snål.
Jaja, hej hopp på er!
Till top