Bambu breeze

Hej hopp!
Det var nära att jag inte orkade skriva idag men jag vill ine bryta trenden med iallafall ett inlägg om dagen.
Idag lyssnar jag på ljudbok (Twilight), målar querkles och njuter av ett tänt ljus. Bambu breeze heter doften och den är alldeles fantastisk! Ska på ett till partylite-party den 27 jan och då ska jag beställa lite teljus tänkte jag. Vet inte vilken doft jag ska välja än så det lär bli en del sniffande då för att hitta rätt.
 
Vart riktigt glatt överaskad idag också när jag och Gabriel kom hem från skolan och skulle ta in posten och däri låg en målarboks-tidning. Så trevlig post kan jag helt klart leva med. Vart lite detektivarbete för att hitta avsändaren men nu är hen hittad. :p
 
Jag har fullt antal prickar på mitt fitbit idag vilket känns riktigt bra. Då har jag nått målet. Imorse tog vi en långpromenad för att se hur lång tid det skulle ta att gå till öppenpsyk i gylle utifall jag inte skulle ha bilen hemma nångång och ska dit. 35 minuter tog det. Det kändes längre dock. Och så är det ju en liten promenad till Gabriels skola också.
Synd bara att allt promenerande sker på en dag och inte lite mer utspritt men det kan jag ta. Är så nöjd att jag får sällskap med mig så att jag slipper vara rädd när jag går.
 
Nu ska jag nog gå och sova snart faktiskt. Har varit så trött hela dagen och somnat flera gånger men såklart att nu på kvällen är jag pigg som en mört. Men om jag inte går och lägger mig i tid så kommer det bli samma visa imorgon.
Så godnatt på er!
Till top