Pokenad, dans och gympa

Jaha då var det lördag då och här sitter jag och njuter av lite av barnens godis. Dom är givmilda ;)
Jag hade förstås bestämt mig för att inte äta godis idag men men.
 
Imorse hade vi gympa och dans.
Linnea har fått lite nya danskläder och skor så hon är så nöjd
 
Imon är det chilldag härhemma antagligen. Söndagar brukar gå mig på nerverna så vi får se hur det imorron.
Idag är det då inte mycket kvar. Få ungarna i säng och sen tänkte jag ge mig ut på en pokenad. En promenad där en fångar pokemons, tar gym och plockar pokestops för er som inte vet. Så jag tänkte iaf försöka ta mig till gammelgården där det finns tre pokestops på typ samma ställe så det är en bra plats. Och så tänkte jag försöka lägga på ett brev också så lär hitta på en brevlåda. Eller heter det postlåda? Eller är det samma sak? Ojoj, livets stora funderingar.
Hejdå så länge så hörs vi kanske imon om jag har nåt att skriva om då. Risken finns ju att det inte gör det.
Till top