Mandala

Godkväll!
Vad roligt att så många var in och kika på bloggen igår. Det var verkligen en superduperbra dag på alla möjliga sätt.
Tjejträff, vinster, många besökare och så fick jag låna en jättebra film som jag såg inte mindre än två gånger ^^ Hade lite svårt att koncentrera mig första gången då jag kollade med Linnea och hon var lite ofokuserad emellanåt så jag såg om den på kvällen igen när barnen lagt sig. "I rymden finns inga känslor" var det jag såg.
Fantastisk film. Den handlar om en aningens extrem aspergare men jag kände ändå igen mig på vissa grejer. Som att vara lojal och alltid vilja komma i tid och har en sagt att en ska jobba då kommer en även om det blev lite annorlunda i filmen sen han träffat en tjej som utmanar huvudpersonens tänk. Sen grejen med det sociala att inte vara för småprat och jag förstår inte varför saker ska lindas in. Säger det jag vill ha sagt rakt ut och har jag inget att säga då säger jag ingenting. Hatar prat bakom ryggen på folk med mera fast det har inte med filmen att göra.
Filmen slutade väldigt fint också. Blev inte riktigt som han planerat men mycket bättre enligt mig.
Det var en bra blandning av humor och allvar tycker jag. Helt klart sevärd!
 
Har förstått att det varit något stort på tv ikväll också men jag valde bort det och kolla på Skavlan istället. Mycket bättre enligt mig. Och så har jag målat lite men inte klar än. Håller på med en mandala som det så fint heter. Ett runt repetativt mönster. Tycker om att måla såna ibland då jag inte behöver tänka så mycket utan bara dra en färg ur högen och köra.
Så jag ska fortsätta med det så får ni fortsätta att ha en förhoppningsvis fantastisk kväll!
Hej hej!
 
Till top