Kanin

 
 
Godkväll eller nåt!
Idag har jag sovit i princip hela dagen. Hade en rejäl dipp igår som tog enormt på mina krafter så jag hoppas att jag kan sova ikväll. Hade mixtrat lite med medicinerna så det blev lite tokigt... Nu har jag återställt ångestdämpande så får vi se om det hjälper.
 
Jag kom ju på att jag hade glömt visa bild på ninen. Nu är det ju en lite gammal bild men hoppas det ska bli många fina i fortsättningen också
 
 
Han är så söt så man får hål i tänderna men hemskt svår att fånga på kort ;)
 
Nu har jag fastnat i att göra pärlplattor igen. Denna gång med mini mini pärlor som nästan måste hanteras med pincett och helt omöjliga att hitta om man tappar en...
 
Sortering pågår:


Storleksjämföring:
 
 
Nu tänkte jag spela lite. Sims eller Heroes, det är den stora frågan...
Nåja ha det bäst!
 
Till top