Omgjort

Här hemma blåser förändringarnas vindar. Jag älskar det men katten och Gabriel är lite fundersamma vad matte och husse/mamma och pappa håller på med.
Idag var jag till Säter och träffade syster, alltså fick Gabriel träffa moster och kusin. Roligt roligt. Imon blir det en liten shoppingrunda med desamma.
Öh, missa jag ämnet där? Nån som försöker prata med mig :p Jo Erik har möblerat om härhemma när jag var borta så att våran nya tv (50 tums!!!???) ska få plats. Även en ny soffa ska få flytta in. Så här rykte bokhyllan och en stor del av våra böcker. Det lätta en sten vill jag lova! Gillar inte att ha så mycket saker. Jag bara samlar och samlar och så kommer jag på att ojdå, det var kanske liiiite mkt :p Men nu åker dom iaf :)
Även hobbyrummet hade fått sig en liten makeover och köket oxå. Och lite dörrar som åkt ner i förrådet. Haha hela lägenheten är upp och ner med andra ord. :p

Nu blir det bollar för hela slanten :)
#1 - - Rockstjärnan!:

Maxad Rockstjärnestatus för omstrukturering och förnying hemma!

Till top