Blod

Typ tio rör blod har dom tagit av mig idag. Det är tur att dom är så duktiga att sticka på vårdcentralen! På vissa ställen har dom stuckit 7 gånger utan att jag släppt ifrån mig en droppe. Den gången fick jag höra "En vacker själ utan kärl" Tyckte det var lite fint. Var när jag var inlagd för fyra år sedan.

Har även frostat av frysen och gjort rent fläkten idag. Snart möta upp några och kanske få lite nya kläder till barnens garderob och sen gympa. 
Kan inte förstå hur en sjukskriven människa kan vara så upptagen som jag 😂 Det är ju nåt hela tiden! Bra det, då hinner jag inte tänka så mycket.

Ha en fortsatt fin dag och njut av solen om ni kan! 💜
#1 - - Linda:

Ja det var verkligen fint sagt!
"En vacker själ utan kärl".

Fint och bra att du håller dig sysselsatt <3

#2 - - Aegean College:

I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is needed to
get setup? I'm assuming having a blog like yours would cost
a pretty penny? I'm not very web savvy so I'm not 100% sure.
Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
Thank you

#3 - - Silke:

If some one needs to be updated with latest technoloogies then hee must
be pay a visit thus web page and be up to date
all the time.

#4 - - DeweyAdake:

Racjonalista - Informacje o czytelniku http://www.racjonalista.pl/index.php/s,47/k,358272 - Racjonalista - Informacje o czytelniku>>>

#5 - - Frankdaf:

EffectHub.com: Your best source for gaming http://www.effecthub.com/people/alaina_alexander_88 - Click here>>>

#6 - - EdwinGaupe:

Our expert team can repair and replace radiators to ensure efficient heating throughout your home or office. http://www.divephotoguide.com/user/coleroberts87 - Central heating installations!

Till top