Aj aj aj...

Shit vad ont jag har. I större delen av kroppen  men värst i hälsenan. Kom haltande hem efter jobbet iaf.
Det blir dyrt att jobba där också. Hittar så mycket som jag vill ha 😍 Idag hade jag tack och lov hjälp av ett presentkort som jag fått i födelsedagspresent av hiskeliga svärfar 😁 

Nu får jag vila från jobbet i några dagar iaf men promenerandet kommer jag inte ifrån eftersom bilen inte heller behagar funka 😠 *morr och mutter* 

Fortfarande krypfritt iaf vilket jag är VÄLDIGT tacksam för!!!
Sprayat med rödceder lite här och var för att se om det kryper fram nån pälsänger från nån list men än så länge har jag inte stött på nån sån heller!

Imorgon bär det av till trafikverket för att förnya mitt körkort. Håll tummarna för att det blir ett snyggt kort! ;)
Nu ska jag försöka vara lite kreativ. 
Ha det, alla därute i cyberrymden och glöm inte att lämna ett spår! ;)
Hejdå! 

Till top