Urkult dag 4 & 5

Batterierna i surfplattor och mobilen tog slut framåt dom sista dagarna på festivalen och laddstationerna var totalt ockuperade. Tråkigt nog så gick en säkring i bilen på vägen hem också så blev inte så mycket surfande då heller. Så därför är detta inlägg lite försenat.
Men nu är vi hemma och har hunnit landa.
Nu är ju inte mitt minne det bästa så vi får väl se hur mycket jag kommer ihåg av dom sista dagarna. Var rätt dimmig i huvudet och väldigt trött för kunde inte sova riktigt på nätterna. Var upp flera gånger och följde Gabriel till toaletterna i kylan och sen låter det ju nånstans hela tiden när man bor på en camping. Plus att jag hade typ någon decimeter att vingla på, på madrassen.
 
 
Riktigt mysigt att bo i tält tyckte Gabriel. Var första gången för honom.
 
Jag, Gabriel, Linnea, Kicki, Mira och Matheus bodde i ena tältet och bredvid hade vi Maria, Anna och lilla Hedda. Så himla go hon har blivit!
 
Lördag kväll regnade det rätt mycket. Jag hade tänkt se Svenska Akademien men orkade inte och ville inte gå tillbaka i regnet. Dom spelade rätt sent också. 00:00
Fick se lite av ett band under festivalen iallafall och det var Pussy Riot som passade min smak.
Annars blev det inte så många såna uppträdanden. Blev ju lite annat. Typ 10 minuter av eldnatten, trummisar, show för barnen, gatugitarrister m.m.
Sen hängde vi mycket på marknaden och i lekparken vilket är rätt mys det också. 🙂
 
Söndagen ägnades åt frukost och en bilresa hem. Stannade bara en gång för att fylla på magarna, så det borde gått rätt fort hem men det var lite stopp efter vägen på grund av mycket trafik, gissar jag, så tog tid ändå.
 
Skriver det här på tisdag kväll även om det kommer komma upp på onsdagen så det börjar bli rätt sent och jag behöver sova nu, så det får räcka så för idag :)
Hej så länge!
Till top