Hos mami

Gokväll!
Idag var en prövande dag. Känslorna har åkt bergochdalbana. Från glad till ledsen, från stressad till lugn, från omgiven av människor till ensam. Har städat städat städat. Rensat ut lite gammalt och organiserat. Sovit lite middag och sen packat och dragit till ast-träffen. Sen tog jag en promenad till kupolen och shoppa lite med syster. Eller ja, hon shoppa och jag gick efter och städade hyllorna efter henne 😂
Sen åkte jag då till mamma som bor 1 mil bort kanske. När jag parkerat slog det mig att min packning ju står kvar på trappen hemma... Sååå klantigt! Som tur är fick jag laddaren med mig iaf. Hoppas att jag ställde den under lite tak åtminstone så den inte är dyblöt när jag kommer hem igen. 

Så nu sitter jag här, ensam i ett stort hus, och kollar på härliga youtube-videos. Eller ja, nu bloggar jag ju 😛
Funderar om jag orkar gå ner och äta upp mammas ostkaka. Jo så får det nog bli!
Tagit en hel bunt med selfies idag men ingen blev bra 😕

Nu har det visserligen gått en hel dag men jag lyckades inte puffa upp håret. Får träna helt enkelt. 

Nä ostkaka var det. 
Hörs!
Till top