Dag tre

Här ligger jag i ett kallt tält med två små barn som kan ta väldigt mycket plats 😂 Jag ligger och vinglar på kanten av madrassen.
Idag har vi gjort egna urfilurer, som är nallar man ger nytt liv genom att ta delar från olika trasiga/gamla nallar  och sy ihop dom till en ny nalle. 
Jag har käkat god vegetarisk gryta och barnen fick goda hamburgare. Äta är typ det vi gör mest här 😛
Nu på kvällen har jag kollat in gruppen Pussy Riot. Jag tyckte dom var bra!
Gabriel har köpt googles och Linnea har kollat in en rosett hon ska köpa imorgon. Jag har tappat bort alla mina Palestina-sjalar och saknar särskilt en lila som jag hade så imorgon ska jag införskaffa en ny sån och eventuellt en tröja jag också spanat in.

Dagens bildbomb:




"Släng ej skräp, älvor bor här" står det på skylten. 




#1 - - Anonym:

Jävligt snygga skor dina barn har 😊🍓

#2 - - Millis Ivarsgård:

Haha ja än så länge 😂 Dom är nya och slits i en rasande takt

Till top