KappAhl dag 3

Hej!
Det underbara vädret håller i sig och jag njuter så länge det bara går. Hela jag blir lyckligare när solen skiner.
Idag har jag först tagit en långpromenad på en timme och sen kom syster yster och drack lite kaffe, efter det blev det KappAhl igen. Det gick bra idag tycker jag, visserligen utmanade vi inte så mycket med att vara ute i butiken vilket kändes väldigt skönt. Jag gillar lager ;) Eftermiddagen har ägnats åt att sälja och köpa cyklar. Gabriel behöver en större så jag hittade en begagnad 20 tummare och den blå han hade dög inte till den lilla damen så nu har jag hittat en begagnad 16 tummare också. Nu ska vi bara bli av med den blåa på något smidigt sätt.
 
Imorgon har jag boendestöd med lite städ på morgonen och sen en träff med min sjuksköterska och sen även med kommunen På torsdag har Linnea repetition för dansen sen är det uppvisning på söndag. På fredagen har jag min älskade terapi-grupp igen. I helgen har jag gästis så då blir det lite målande.
En rätt packad vecka är det.
 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra... Har ni några förslag? Titta på Lucifer kanske. En serie på netflix som jag och Erik kollar på. Helt fantastisk är den men jag tror inte den klår Sherlock Holmes!
 
Ja jag hade ju inte mycket vettigt att säga idag... Nåja haha.
Hej så länge!
Till top