Snöängel

 
 
Gokväll!
Blir till att sova på soffan inatt för sängen upptas av två andra sömntutor. VIsserligen har dom sovit sen halv åtta så dom kanske vaknar snart. Iaf den store av dom.
 
Imorgon är en stor dag. Då ska jag först träffa läkaren och se varför inte mina öron slutar klia trots behandling med allehanda smörjor. Hoppas att han kommer fram till något vettigt. Blir tokig snart.
Sen är det dags att träffa arbetskonsulenterna och om jag har förstått det rätt borde jag få veta var jag kommer hamna på daglig verksamhet nånstans.
 
Nu är ugglisarna klara också. Målade klart dom i helgen på gästis.
Förutom att måla så löste jag korsord och så åkte vi till Stångtjärn och grillade. Sen åkte vi till affären och köpte lite lördagsgott och på kvällen tittade vi på mello och såklart så vann ju helt fel låt :/
 
På söndagen när jag kom hem så ville Linnea gå och åka skridskor. Vi är ju så lyckligt lottade att vi har en isbana bara ett hus bort. Och på tal om lycka! Vilken UNDERBAR vinter vi fått!! <3 <3 <3 Jag är helt salig över att den varit så lång och fin. :D
Här gör Linnea snöänglar med skridskor och allt :)
 
Nu ska jag försöka att ta mig till sängen. Eller ja, soffan då.
Godnatt!
Till top