KappAhl

Hej!
Igår gjorde jag min första dag på KappAhl som nu är min dagliga verksamhet. Ska vara där tre timmar i veckan till att börja med.
Första dagen var minst sagt känslofylld. Den var väldigt ångestladdad tyvärr och dum som jag var hade jag inte tagit nån ångestdämpande innan. Men den var bra också. Kändes som att jag snabbt kom in i arbetet och dom som jobbade där var jättegulliga allihopa så det var ju väldigt positivt.
Det som blev jobbigt var att det var så många nya människor och så hade jag varit så himla nervös innan så jag var väldigt spänd.
 
Idag har jag och Erik först varit på ett möte på kommunen och sen klippte jag mig. Mitt hår var så slitet så det delade sig i fyra så det var hög tid. Fick med mig boendestödet så det underlätta en hel del! Sen fikade vi på Peace and love-cafeet.
 
Kvällen har jag ägnat åt att skriva det här inlägget ;) och gjort ett humörschema. Man fyller i den färgen som passar bäst med dagens humör, en gång om dagen eller så delar en rutan i två och fyller i olika färger om en haft två övervägande känslor.
 
Nu ska jag iaf gå och lägga mig. Imorgon väntar ännu ett blodprov. Denna gång ska jag bara kolla magnesium. Annars är det ju ett himla springandes där på grund av litiumet.
Till top