Vill ha livet kvar

Det har inte varit så värst bra dom senaste dagarna. Hela veckan har varit mer eller mindre skit med vissa ljusglimtar bara. Svåra att hålla kvar :( Idag har jag varit hem till Emma en sväng och efter det var jag på en föreläsning med några utav tjejerna som jag träffar varannan vecka i en ast-grupp. Dom var jätteduktiga och det var en bra föreläsning. Mycket folk och mycket frågor så det var ju bra.


Nu sitter jag och lägger pussel med tända ljus. Ska väl försöka slita mig snart och gå och lägga mig. 

Jag vill avsluta med en textrad av stiftelsen som gestaltar mitt mående ganska väl. Hela låten är jättefin men just dom här raderna fastnade:

Ge mig mod, ge mig puls
Ge mig nån typ av lust
Somna in, vakna upp
Med en gnista som aldrig dör av
Jag vill ha livet kvar

Till top