Höst

Hej hopp alla goa!!
Hur är det med er?
Här är det bra. Har tränat i parken idag, annars har det varit en rätt slapp skön dag.
Har kommit igång att jobba lite mer nu igen efter uppehållet. Eftersom jag jobbade hundra procent i somras så tog jag lite semester nu efter blandat med en dryg halsont som aldrig verkar ge med sig :/ Nåja, nu är det bra iaf. Pimplat STARK ingefärste. Lät det koka i 20 minuter rivet så. Smakade blä med honung och citron i men gjorde susen för halsen ;)
 
Inatt ska Erik upp och jobba sitt första pass som tidningsutdelare så vi får se hur det går. Misstänker att det är lite svårt att somna när jag sitter här och knapprar så jag ska försöka hålla mig kort ;)
 
Linnea har blivit inskolad och är nu redo att bli ett riktigt dagis-barn. Än så länge har det gått bra. Hoppas det går lindrigt att lämna henne imorgon också nu när hon kanske börjar förstå att mamma och pappa inte kommer komma på flera timmar...
 
Så söt i en pippilopp :D
 
Nu ska mannen få sova.
Och jag också. Gå och äta nåt litet bara :)
Ha det bäst!!
Till top