30 år!?

Hej hopp!
Ska man försöka hålla glöden vid liv kanske? Det är betydligt enklare att blogga från datorn, bara så ni vet liksom.. Och den är typ på en gång om året eller sådär så det kan ju ge en liten förklaring till min bortavaro? ;)
Nåja, idag har jag flängt runt lite varstans. Vi har lånat böcker på bibblan, jag och Gabriel, sen hann vi med ett litet besök hos Maggros på hörnet. Eftersom att det började regna lagom tills att vi skulle cykla vidare till ICA så åkte jag hem och släppte av honom istället och tog bilen. Shopping shopping på mathuset alltså och sen vidare hem till Emma. Lite småsnack och läxplugg för hennes del där så bar det iväg hem för att natta barn, sedan tog jag en sväng till åselby för att plocka upp en hylla Erik fyndat.
 
Nu ska jag försöka chilla ner med lite korsord och sen blir det väl bingen då :)
Här är Linnea för några dagar sedan i en av favvotröjorna: APAAAAA! Utbrister hon när hon ser den :)
 
Blev en shoppingrunda på kupan tisdags. Var tydligen på leopard-humör ;) Älskar prickarna! :D
 
Sen så har jag ju fyllt år också. Inte i 20 årsåldern längre alltså :p
Här är lite av mina fin fina presenter :D
 
Kalasgästerna tyckte också tumme upp!
 
Det får vara allt för idag. Mannen vill ha datorn.
Skepp ohoj!
#1 - - Sanna Panna:

Hej min fina vän!

Hur sjutton har jag kunnat missa att du har fyllt 30!?! Shame on me :(
Hoppas att du fick en toppendag i alla fall <3
Ska läsa ikapp din blogg lite nu och beundra dina fina barn.

Kramar

Svar: Haha jag vet inte. Men jag har ju själv ingen större koll så det är ingen fara för min del ;)
Millis

Till top