Kalas

Hej hopp!
Kort inlägg idag. Det är snart läggdags.
Idag har hela familjen varit på kalas hos Emma och fått smarrig smörgåstårta och cupcakes. Det är en riktig kalasmånad det här. Tur det var lite fint väder idag så jag kom ut och kunde motionera fläsket lite också för att väga upp allt snask-ätande :p

Imorgon ska jag äntligen hämta vår nya bil jag köpt. Det är en och en halv vecka sen jag skrev på papprena och jag sa att det inte var nå bråttom och att han kunde ta gott om tid på sig och besiktiga och greja men det ångrar jag nu. Har gått och tjatat om den där bilen i lika många dagar nu ^^
Det blev en silvergrå Volvo V50 som vi får plats allihop i utan problem. Mycket skönt ska det bli!!

Nu ska jag göra mig klar för sängen så får ni se lite kort och sånt en annan dag när jag har mer tid :)

Ha det gott så länge!!
Till top