Trogna läsare!

Åh vad gulligt att ni kikar in här varje dag fast jag inte gör något nytt. Snart lovar jag att göra en ordentlig uppdatering!
Kan väl ta en snabb genomgång om vad jag har haft för mig. Har ju inte det bästa minnet men jag gör väl ett försök :p
Vi har iaf varit på Parken Zoo i Eskilstuna med Pajen, Pinen, mamma, Sandra och Josef. Jättekul, många fina djur och den godaste specialbeställda glassen! När vi skulle åka hem hade det blivit ett stort elfel i stockholm så tågen gick inte som dom skulle. Vi blev fast i Sala i flera timmar och vid elva-tiden på kvällen kom vi hem ^^

Sen har jag tagit årets första dopp med mamma och Pin häromdagen. Mycket härligt. Hoppas vädret håller i sig så jag hinner blöta mig fler gånger. Gabriel älskade det också!

Så igår var vi på bröllop i Torsåker. Mycket fint brudpar och en väldigt trevlig dag. Gabriel ville absolut inte sova middag för att det var så spännande och somnade alltså som ett skjutet djur när vi satte oss i bilen på väg hem!

Är gravid i vecka 24+0 idag och "Ingrid" som arbetsnamnet är, är en riktig liten buse i magen!! En och annan karatespark har hon hunnit med och kvällsliga aktiviteten är kickboxning. ^^

Annars har jag mest jobbat och slappat när jag varit ledig. :)

Men men, jag återkommer med bilder när jag sitter vid rätt dator
Till top