Gravidjacka...

Det börjar verkligen bli kallt ute nu och jag får inte igen nån av min jackor över magen längre :s Är det kanske någon som läser här som har några bra tips. De har en(!?) gravidjacka på H&M och den var inte alls min stil och det finns ju inga andra vanliga klädaffärer som har gravidkläder längre.
Ska man låna en eller köpa en stor jacka för att ha i bara 2½ månader? Känns ju lite dumt måste jag erkänna...

Några tips? :)
#1 - - Sanna:

Jag hade samma problem och jag har för mig att jag hade min varmaste jacka på mig uppknäppt och med mycket kläder under. Det funkade ganska bra i alla fall. :)

#2 - - Kerstin:

Vi har några stora jackor som ligger i bilen som ska till Emaus, kanske ska mellanlanda hos dig först..;)bara att du hör av dig om du är intresserad.

#3 - - Erica:

men tänk om de blir ett syskon till den sen :p Tack för dina snälla kommentarer :) kram på dig

Till top