Blä för viss sjukhus mat alltså! Tacka vet...

dsc00073 (MMS)

Blä för viss sjukhus mat alltså! Tacka vet jag första dagen när jag fick pannkaka. Det var grejer det. Blir kvar på bb ännu en natt :( stackars prinsen är helt sönderstucken i händerna för att dom ska ha koll på den där dumma kurvan :( har hemlängtan och vill UT!!! Det är så tråkigt nu. Jag vill tacka för alla fina kommentarer. Har läst igenom de men kan inte svara då jag bara har pajens iphone till hjälp och den är inte så kvick :p Tack alla!

#1 - - Sanna:

Åh fy då! Stackars dig :/

Jag kan skicka en pizza med bud till dig istället :)

#2 - - Helena:

Men hjälp, jag kommer ju avlida om dom tror att jag ska äta det där:( Stackars, stackars stackars dig! Om jag hade vetat hade jag kommit dit med några hemgjorda köttbullar:) Ska man äta det där menar dom??

#3 - - Sandra:

...men fy då........ detta såg INTE gott ut... är det nåt du vill ha så säg till, jag bör veta imorrn om det är nån förkylning på gång eller om jag helt enkelt är så totalt slut... annars kanske jag kan lämna nåt vid dörren...

#4 - - Erica:

Det är verkligen skit mat man får på sjukhus Danne vet.. han har nämligen legat inne länge.. hoppas du får komma hem snart

Till top