...

Haha, har ingen fantasi att komma på en rubrik idag ^^
Tänkte bara berätta vad jag har gjort idag. Det blir en kort historia men ändå :p
Har ju varit ledig, så har koncentrerat mig på att vila upp mig.
  • Läst ut Twilight (första boken)
  • Fixat en av två gardiner till köket. Det kom klibb på strykjärnet så orka inte fortsätta :p
  • Setat vid datorn och gjort jag vet inte vad i massor av timmar
  • Pärlat en elgitarr. Tyvärr så dog kamerabatteriet lägligt nog precis när jag skulle fota den. Men bilder kommer, jag lovar
Är grymt nyfiken på vad älsklingen håller på med. Han sitter vid mitt pysselbord och gör min present. ^^ Wonder what that could be!
Han har varit och spelat ett stort warhammerslag idag så det är väl mycket därför jag inte orkat göra så mycket också. Allt blir så tråkigt när han inte är hemma.

Nu ska jag försöka pallra mig i säng snart så jag orkar upp till jobbet imorgon också.

Sist men inte minst, lite visdomsord:
Om du känner dig nere eller tänker tråkiga tankar, se det som en påminnelse att ändra på tänket! Lyssna på en pepp låt eller se en bra och rolig film.
#1 - - Sanna:

Visst är boken bra? :) Har också läst den första och skulle vilja läsa de andra också.



Hmm.. om du lyckas få bort klibbet från strykjärnet så får du gärna dela med dig av hur du gjorde. Har också klibb på strykjärnet efter en gardinfållning. ^^

Till top