Robban

Bästa låten med Stiftelsen just nu. Känns som att texten är skriven för mig. 

När kallt möter kallt
Se på mig nu, inget blev som jag sa
Spegelbilden är ful, demonen de e jag
har det alltid varit såhär
Tiden bara går och klockan den slår
men jag står still, hur kan man leva så
har hellre jag en så kallad själ
Minuter av tro när placebon är stor
det du förgör men det här är min chans till ro
Jag kommer alltid att känna det här
Ge mig kraft
för att klara ännu en lågsäsong
Ge mig kraft
inatt
Eller ta mig till himlen
Kraft
Byt mina tårar mot en evig solnedgång
När kallt möter kallt
Jag önskar mig hel
Jag önskar mig frid
Jag önskar mig död, men döden har sitt pris
jag har ju lovat att stanna här
Tyck synd om mig nu, tyck synd om mig då
Se på mig nu och sen kan du svara på
hör jag verkligen hemma här
Ge mig kraft
för att klara ännu en lågsäsong
Ge mig kraft
inatt
Eller ta mig till himlen
Kraft
Byt mina tårar mot en evig solnedgång
När kallt möter kallt
Ge mig kraft
för att klara ännu en morgon
Ge mig kraft
inatt
Eller ta mig i himlen
Kraft
Byt mina tårar mot en evig solnedgång
Kallt möter kallt
Kraft

Så nu ska jag lösa lite korsord tills jag däckar. Haft tvättid ikväll men nu är allt klart. Ska bara hämtas. 
Godkväll på er!
Till top