Listor ❤

Hej hopp!
Har ni något roligt för er idag?
Jag har städat idag. Det är så skönt när alla miljoners grejer hittar någorlunda hem 😂
Snart bär det av till friskis och lite core, men först ska jag njuta av lite lugn och ha en skön målarstund. 

Pratade med min syster nyss och hon undrade om jag hade några bra poddar att rekommendera.  Så jag delade med mig av några jag följer och när vi lagt på så blev jag så inspirerad att göra en lista av mina absoluta favoriter. Har några till jag följer, detta är min topp sju. Det går mycket i perioder vad jag lyssnar på också. 
  • "Dumma människor" är favoriten nu. Där går dom igenom en ny teori om hur människor fungerar, varje vecka.
  • "Mammasanningar" pratar öppenhjärtigt om hur mammalivet egentligen ser ut.  På ett väldigt roande sätt skall tilläggas! 
  • "Konspirationsteorier" Ja, ni hör ju själva😂 Jag är barnsligt förtjust i sånt och snöar ofta in på alternativa förklaringar.
  • "Språket" pratar om olika ords ursprung, grammatik m.m.
  • "Therese och Zäta" Två tjejer som pratar om allt mellan himmel och jord.  Ibland halkar dom in på psykisk ohälsa och jag älskar att lyssna på dom. Mycket skratt!
  • "Leva livet med attraktionslagen" Jag vet inte hur mycket vanliga människor vet om attraktionslagen. Om ni inte vet så rekommenderar jag er starkt att kolla upp det eller lyssna på den här podden. Den går ut på att du styr din egen verklighet och jag vet att den fungerar. Jag läste boken "Secret" för typ 10 år sen och sedan dess så är jag frälst!
  • "Micke Gunnarsson's posts" Hittat denna kille på Instagram. Han pratar också mycket om lycka och hur man skapar den för sig själv. Lite barnuppfostran också. Fast jag gillar han bättre på insta där han lägger upp peppiga bilder och videos som kan hjälpa en i vardagen. Hans poddavsnitt är väldigt spontana och korta. Högst 5 minuter. 

 Så om ni känner för något nytt så är det dessa jag gillar bäst och rekommenderar.

Vad lyssnar ni helst på? 😀


Till top