Besök :D

Goder kväller!
Idag blev det en lite tuffare dag än vad jag trodde igår när jag skrev. Började med att jag blev väckt tidigare av Linnea än vad jag hade klockan på. Somnade om och sov över klockan istället. Så försöka få lillfröken att äta sin frukost lite snabbare och få på sig kläderna på mindre än en timme. Ja detta är en stor utmaning i vår familj 😂
Packa hennes väska och tog den opumpade cykeln till dansen. I all stress så upptäckte jag när vi skulle cykla hem igen att ungen inte har någon hjälm på sig...
 
Sen åt vi lite lunch och fick besked om att Emma och Marcin ville komma och hälsa på. Jätteroligt! Så det blev lite panikstädning i några timmar. Positivt var även att söndagshandlingen blev gjord mitt på dagen istället för att vänta tills halv elva på kvällen som jag brukar göra 😛
 
Vi fikade och pratade. Jättekul att dom kom förbi. Dom bor ju i Stockholm nu så det är inte ofta jag ser Emma längre. Och nu ska dom flytta ännu längre bort. Till inte mindre än: Portugal!
 
Nu på kvällen har jag och Pajen lirat Heroes of might and magic igen. Jag vinner såklart ;)
 
Och imorgon är det min matlagningsdag och så har jag även bipolärträff. Sista av sju då. Det är lite trist att det inte fortsätter. Trivdes bra med den gruppen.
 
Men nu blir det sängen! Så godnatt på er!
 
Från Frostbrunnsdalen i juli:
 
#1 - - Anonym:

Varför inte fortsätta gruppen själva om ni tycker det va bra att träffas?

Svar: Det skulle vara jättetrevligt men jag törs inte ta initiativet till det tyvärr :/
Millis Ivarsgård

Till top