Totoro

Tror jag mår aningens bätttre idag. Fått besked av biståndshandläggaren att hon hade fel. Jag kan visst ha sjukpenning och gå på daglig verksamhet så ett moment mindre att oroa sig för. Då var det bara resten av virrvarret i huvudet kvar...
I helgen ska jag till gästis så förhoppningsvis reds lite ut där så jag slipper må såhär.
Idag har jag varit på gympa medel med mitt boendestöd. Det gick okej. Inte så mycket folk tack och lov. 
Sen har dagen gått åt att pyssla, tvätta och planlöst yra runt. Just det, sov en stund extra idag också. 

Fixade iordning min almanacka förut också. Alltså förut som i några dagar sen.  Blev en Totoro från filmen "Min granne Totoro" Himla bra film och han är ju sååå söt!

Nu ska jag dra igång lite musik och försöka hitta på något som håller mig vaken ett tag till. 

Hej så länge!


Till top