Nybrobacken

Hej hopp! Nu är jag på topp igen! Kört bräda i Nybro idag med syster, Helena. Det var skitkul och youtubevideosarna jag kikat på gav gott resultat! Tränat på att svänga bättre och det gick super. Dessutom ramlade jag inte en enda gång ✌Till skillnad från vissa andra 😉

Nu har jag hunnit åka fem gånger i år och några till hoppas jag hinna med! Så mer vinter åt folket!! 😁
Det var bra variation på backarna i Nybro tyckte jag. Vissa flacka men ändå tillräckligt branta för att ta sig framåt och så fanns det en riktigt brant backe och så den som blev våran favorit, teknikbacken. Den hade ett brant parti men resten var bara så lagom och kul att köra. 



Jag kommer nog ha rejält med träningsvärk imorron! Hade redan från gympan igår. 
Nu ska jag ta mig nåt att äta sen blir det nog bingen.
Hejdå!
Till top