Pulkaåkning

Hej hopp!
Igår var jag med Belinda och barnen och åkte pulka. Det slutade väldigt olyckligt med att Hannah slog i ryggen/huvudet så dom fick lov att åka till akuten. Det verkar ha gått ganska bra iaf.

Gabriel tyckte det var jättekul att åka pulka. Från att ha hatat att åka utför till att åka i hopp till och med!

Idag har det inte hänt så mycket spännande alls. Vi har varit hemma hela dagen och det vettigaste jag åstadkommit är att jag har lagat mat tillsammans med boendestödet. Det blev gott faktiskt. Gjorde nudel/kycklingwok med morötter och minimajs och nån god sörja gjord på soya, vitvinsvinäger och socker. 
Och så har jag köpt ett par nya snowboardboots med systers hjälp. Fick dom till ett riktigt bra pris dessutom! Skulle ha kostat 1900:- men fick dom för 1000:- för säljaren sa fel. Mycket uppskattat. Nu har jag till och med råd att använda dom en gång eller två! :D 

Nu ska jag pyssla vidare med mina kort innan det är dags att sova.
Ha det bra!
Till top