Nytt

Fan rent ut sagt! Hade nästan skrivit klart ett helt inlägg och så kraschar appen och återställer inte!! 😠
Orkar jag och kommer jag ihåg allting att skriva om? Försöker väl då. Skam den som ger sig. 

Jo både jag och Gabriel har fått hem lite ny fritidsutrustning idag. Han nygamla skridskor och jag nya snowboardboots. Så nu får det bli lite åka av tycker jag! Så sugen!! Fick chansen nu till helgen men då är jag ju på gästis så det gick inte.

Idag har varit ännu en slapp dag hemma med sjuk Linnea. Fick iaf lite besök och en omgång i Yatzy. Jag vann såklart ;) 

Imorgon kommer boendestödet igen och då slänger vi nog ut resten av julen. Pepparkakshuset är ju redan kraschat

Och nu fortsätter pysselverkstaden
Som vanligt ett kreativt kaos på mitt pysselbord 👩‍🎨

Hej så länge! 


Till top