Sista åket

Hej hopp!
Ja så var det med det. Idag var sista öppedagen i Romme alpin för den här vintern. Helena hade några åk kvar på sitt 10-kort så vi åkte upp dom. Algot var också med.
Efter att åken var slut så åkte vi lite madrass och käka lite pannkaka. Ska inte berätta vad jag åt till middag idag ^^
 
Nu tror jag minsann det blir lite sims.
Pajen kom just med gochoklad och cider också så det blir perfekt! Och inte behöver jag handla idag heller som jag brukar på söndagskvällarna för det har Erik redan fixat.
Imon blir det matlagning med boendestödet och gympa på eftermiddagen.
Sen är det tisdag och då är det dags att träffa handledaren från KappAhl och prova ut kläder. Så pirrigt!! Direkt efter det ska jag till sjuksköterskan på psyk så det passa ju bra utifall jag bryter ihop.
Men men det var en annan dag det. Idag är det bra!
Ha det bra ni också!
Hej hej!
Till top