Leos

Hej hopp!
Idag har vi varit på Leos och lekt. Alla kusiner (utom en) med barn på mammas sida samlades. Vi blev en hel bunt och fick möblera om lite på stället för att få plats någorlunda.
Barnen hade som vanligt lite svårt att släppa mig till en början men sen så gick det bra.
 
Efter Leos åkte vi till biltvätten där syster yster fick hjälpa lillstrumpa att tvätta bilen. Jag gillar verkligen inte dom där rullarna och så ska en försöka hålla sig lugn inför barnen. Jojo det gick ju bra. Men ingen verkar blivit skadad, alla tyckte det var skitkul. Bilen blev ren och fin och vi kunde glida hemåt igen. Nu är den fräsch inför besiktningen på måndag. Bara insidan kvar.
 
Erik har varit på nån turnering i Örebro så jag har fått föda barnen själv idag och det gick bra, bara en smärre olycka till middagen när jag lät barnen vispa grädde medans jag hade koll på dom färdigbakta pannkakorna i micron. Först när jag hör Gabriel säga att "nu Linnea får du göra lite för det börjar bli klart" tänker jag på att kolla till dom. Det var på god väg att bli smör i gräddbunken och jag skulle skynda mig att stänga av. Så jag kastar mig över vispen samtidigt som Gabriel bara släpper den och den ramlar ner på stolen han står på, fullt vispandes så det kom grädde överallt! ^^ Nåja, shit happens, grädden gick att äta iaf och pannkakorna blev inte för länge i micron heller. En vinst i mina ögon.
 
Nu ska jag krypa ner bredvid min andra hälft som också är en vinnare idag. Imorgon är en ny dag med nya äventyr.
Godnatt!
Till top