Älvrundan

Igår var det finfint väder. Först var jag och några kompisar från ast-gruppen och kolla på två hus. Vi håller på att spåna på om det skulle kunna gå att få ihop ett projekt så vi kan starta ett kollektiv. Det skulle ju vara sjukt häftigt!! Tyvärr är maken inte fullt lika imponerad och tycker det räcker gott att bo med en autist 😂

På eftermiddagen när jag kom hem fick jag med mig Gabriel ut, så vi gick ner till älven. Det var meningen att vi skulle mata änderna lite och sen gå hem men då ville han gå runt hela älven, så det gjorde vi 😁

Årets första tussilago hittade vi. Helt ensam stod den

Bullerforsen


Mata änderna. Självklart fick dom inte bröd utan riktig fågelmat.  Direktimporterad från farmor. 😊

Nu väntar jag på att min systerson Algot ska komma. Ska vara barnvakt nån timme.

Ska se om jag kan få igång wiiet kanske.
So long!!!
Till top