Nothing

Hej hopp!
Har ingenting att skriva egentligen men skriver lite ändå.
Det har blivit mycket pokemonjagande på slutet och korsord. Målningen ligger lite på hyllan efter en väldigt intensiv period. Men nu har jag fått massor av nya pennor så nu kan jag starta igen när jag känner för det. Har målat några stämpelmotiv bara.
Idag fyller världens bästa Pajen år så jag och barnen småfirade honom med paket. Han fick Happy socks. Glada strumpor behöver väl alla? :) På söndag blir det kalas härhemma för honom. Ska se om jag kan baka en tårta eller något. Han prata om en paj med citron och lakrits. Lät inte gott i mina öron men det är ju han som fyller år så.
Jag har vart lite nere också. Blev rejält sviken av af.. Dom har lovat arbetsträning när jag blir friskskriven och nu när jag friskskrev mig så säger dom att det inte går så jag sjukskrev mig igen i väntan på att se vad jag kan hitta på. Kasta sig ut 100% i arbetslivet efter 2 års sjukskrivning lät inte så lockande :( Så jag känner mig lite (läs mycket) nerkörd och tillbaka på ruta ett. Så nu väntar jag bara på att sjuksköterskan ska ringa och hoppas hoppas att hon kan hjälpa mig. Jag hade sett fram så mycket emot att få komma igång med det där programmet och så blir det inte som jag tänkt mig. Blöööö helt enkelt.
Nåja nu ska jag gå och sova innan jag somnar sittandes igen. Trött så trött. Hela tiden. Och inte blir det bättre av att jag började med ataraxen igen. Hade hållit upp med dom men fick så mycket ångest så jag fick inse att det bara var att börja med dom igen. Tar hellre att vara trött än att ha den där hemska känslan.
Godnatt
 
Till top