Vroom-Millis

Godkväll mina vänner!
Vad har ni för er?
Själv har jag precis målat klart en bild:
Jag gillade inte färgerna i början men sen tyckte Linda att den såg lite marrockansk ut och Erik indisk så då blev den lite bättre i mina ögon. Drog bara en penna och målade med typ utan att tänka så mycket på vad det blev för färger.
 
Annars så har jag och Gabriel gympat i vanlig lördagsordning, sen var det lite seg mellantid där vi bland annat mötte upp en tjej som vi köpte kläder av. Efter det åkte vi hem till familjen Ivarsgård i åselby för lite lunch och snabb kusinlek. Sen drog jag och G iväg och körde lite fyrhjuling. Eller ja, jag gjorde, Gabriel vågade inte denna gång. Så blev det rätt sent så vi åkte hem och vi läste lite och badade och sånt och nu sover dom så sött. Får se hur dom reagerar på tidsomställningen imorgon. Vi lär ju inte få sova så jättelänge precis. Livet som småbarnsförälder :p
 
Nu ska jag pyssla igång med nåt nytt. Korsord, kort eller målarbok. Det är den stora och svåra frågan :p
Hej på er, och sov så gott!
Till top