Blä-inlägg

Hej på er!
Här hemma har vi sjukstuga. Linnea har kräkts tre gånger igår kväll/tidig natt. Vi andra har klarat oss än så länge men rädd är jag. Speciellt när hon blir megamammig helt plötsligt och ska gosa nära nära och pussas och kramas. Känner mig som världens sämsta mamma när jag försöker hålla henne på ett litet avstånd iallafall.
 
Jag har mest ägnat dom senaste dagarna i sängen eller vid målarboken. Håller på att måla ett tåg med mina nya Caran d'ache.
I förrgår var jag hos Belinda, tillsammans med Helena och Gunilla och då målade jag en annan bild som var lite lättare att få med sig. Den vart inte klar på långa vägar för vi spelade tv-spel istället men när jag kom hem fick jag ju lov att göra klart den. Jag gillar inte att ha halvfärdiga bilder så.
Såhär blev den iaf:
 
Jag tänker att det säkert är konstnärens hand. Det vore ju skithäftigt att måla den.
 
Nu ska jag se om jag orkar spela lite sims eller om jag somnar. För er andra som spelar det så har dom extrapris på alla expansionspaket till fyran!
Och sen ska jag ju se på superskaparna också kom jag precis på. Så himla synd att Ted åkte ut. Helt fel :( Så det blir ju inte lika roligt att kolla nu tyvärr. Men men.
Hejdå!
Ps, jag har namnsdag idag ;) En kommentar skulle inte sitta helt fel ;)
Till top