Stort målarinlägg

Jag har haft ett grymt målarflow idag och igår. Tror jag vart klar med 5-6 bilder i Doodle invasion.
Det går undan när jag använder promarkers kanske. Jag har mest använt dom. Det är ju det som är så bra med Doodle invasion att man kan använda alkoholmarkers för det gör inget att det blöder igenom eftersom det bara är en bild per blad.
Några bilder ur den boken inklusive bilderna jag målat nu:
 
Älskar verkligen den där boken. Den och Dagdrömmar är tveklöst dom jag målat mest i. Vill ju ha en färdigmålad bok snart så jag försöker kämpa på med samma också.
Nu har jag beställt lite nya penslar och en penselpenna från wish. Och ett fodral till mina akvarellpennor så att dom ska bli lite lättare att använda. Just nu tar dom sån plats i den fina trälådan dom ligger i, så det är ett helt projekt att få fram dom.
 
Idag har det varit ganska lugnt. Måd och Mini var här på förmiddagen och lekte lite. Måd med Erik och Mini med Gabriel och Linnea. Och jag målade som sagt.. ;) Sen tog vi en tur till lekparken och lekte ute resten av dagen.
 
Nu ska jag starta igång sims och hämta en macka tror jag bestämt.
Hej svejs!
Till top