GoT drake

Hej hopp på er!!
Vilken fin dag det varit! Vi har haft sol och skönt i Borlänge iaf. Idag har jag, Belinda och barnen jagat pokemon mest hela dagen. Vi började i lekparken, Liljeqvistska sen gick vi hem och åt lite middag för att träffas igen på gammelgården. Pokemon go har haft event idag. Man skulle fånga så många pokemons som möjligt mellan vissa klockslag.
 
Ryter åt mammorna:
 
Nyss höll jag på att somna här i datastolen men jag tog mig igen som tur var. Är så himla trött emellanåt. Men men ska ju bara skriva klart sen ska jag då gå och sova.
 
Tillbaka till rubriken. Game of thrones har börjat igen. Jag älskar verkligen den serien!! Så spännande och estetiskt tilltalande. Och eftersom vi såg första avsnittet här i början av veckan blev jag så sugen på att måla ur min GoT-målarbok. Fick bli Targaryens sköld med drakar på. Daenerys är nog min favorit i hela serien, tillsammans med Jon Snow!
Såhär blev bilden iaf:
 
Snows sköld har jag ju också gjort som finns med i ett tidigare inlägg http://ivarsgard.blogg.se/2016/december/nya-malarbocker.html
 
Men nu måste jag då gå och sova innan jag trillar av pinnen där jag sitter...
Natti natt!
Till top