Lugn dag

Tycker ni också att det är dags för ett positivt inlägg? Jag med. En negativ sak bara och det är att Gabriel kräktes igår. Orkar inte en magsjukeomgång till. Tack och lov verkar det inte bli nåt mer. Idag har dom varit pigga och lekiga båda två. 
Så det är ju positivt. Och så har vi fått lite kläder som jag beställt. Väntar på ett paket till också 😀😀😀
Jag har mått så mycket bättre idag! Inte tagit nån atarax heller så vi får väl se om jag somnar i tid ikväll.  Det blir nog svårt men jag ska försöka. Jag har sovit en lång middagslur också så det kan ju också försvåra nattsömnen. Men jag behöver mycket sömn och det är antagligen därför jag mått bättre idag. 

Det har faktiskt inte hänt så mycket alls idag. Barnen har varit hemma idag pga den misstänkta magsjukan. Så vi har vilat, lekt, läst, spelat och lagt pussel. Dom har varit förvånansvärt snälla hela dagen. 

Nu på kvällen har jag gjort två födelsedagskort och nu tänkte jag fortsätta pyssla 😃
Ha det gott, så kanske vi hörs imorgon igen! 
Till top