Intensiv helg

Hej hopp!
Idag har vi varit hos svärmor och Pärla och blivit bjudna på golunch.
Blev lite spel och efterrätt också.  Och Anna och Tony kom förbi lite snabbt och hämtade sin katt. Inte ofta vi ser dom så det är alltid kul. 
Innan det var Linnea på danslektion och jag och Gabriel passade på att göra kupolen. Jag skulle köpa täckjacka och byxor till vintern. Lager 157 hade jacka, byxor och underställ för bara 600:- så det lät ju lockande. Tyvärr så stämde inte storlekarna med min kropp. Jackan kunde jag ha medium på men byxorna i xl fick jag precis igen. Så dom var lite skumma. Får kolla någonannanstans. Färgerna var inte heller exemplariska.

Igår var vi och firade barnens näst minsta kusin som fyllde 3 år. 
Hög volym och intensivt skulle jag beskriva den dagen 😛

Nu börjar det bli dags att krypa till kojs. Imorgon blir nog en ovanligt tråkig dag. Jag brukar laga mat med boendestödet och sen även träna på eftermiddagen, men imorgon har dom någon utbildning så dagen är helt tom.  Ska bli spännande att se hur jag kommer hantera det. 

På onsdag ska jag till läkaren på psyk och på torsdag blir det sjukgymnasten för att se vad jag kan göra med min rygg. Fick komma in akut för lite mer än två veckor sen för jag kunde knappt röra mig och jag hade så ont och var så stel.
Det är mycket bättre nu än för två veckor sen men har ju fortfarande ont och har haft det i typ 7 år mer eller mindre. 

Angående läkaren så ska jag försöka få honom att förstå att jag inte vill ha både litium och voxra.  Helst ingen.  Jag är så trött på alla biverkningar. Och så tror jag inte att jag är bipolär, så onödigt att käka litium som är så tungt åt kroppen. 

Men ja. Sängen var det. 
Godnatt!

Till top