Dansuppvisning

Hej hopp!
Börjar bli trött och har laddat för att göra ett inlägg hela kvällen så det är väl dags nu innan jag tuppar av.
Till helgen blev jag hembjuden till en kompis i Stockholm så då blir det en storstadstripp. Känns kul att ha något roligt inplanerat :)
Idag var det jag som stod för matlagningen så det blev burgare med klyftpotatis. Yammi! Sen tränade vi och när jag kom hem så hade Linnea fått feber så blir hemma med henne en stund imorgon innan det är dags för lite jobb och Erik kommer och byter av mig.
 
Tänkte jag skulle visa lite bilder från dansuppvisningen. Har en rätt söt video på balettdansöserna också men det var ju andra barn i bild så ville inte dela den här. Vill ni se den får ni be mig så delar jag den privat till dom jag känner.
 
Dom var så söta och duktiga så att man blir tårögd ju :p
 
Nu ska jag jag snart krypa till kojs innan jag faller ihop i datastolen.
Ha det bra allesamman!
Till top